For deg som har født barn

Online Treningskurs 

 
 

Kjerne + styrke + mamma

 
inka00152-2005-Edit-Edit2.jpg
 
 

Kjerne + Styrke + Mamma 

et 8 ukers online treningskurs for kvinner som har født barn

Ønsker du å få tilbake en sterk kropp? Vil du ta tilbake kontroll på bekkenbunn og magemusklene? Ser du at det er en utfordring å planlegge treningen, og å få tid til de riktige øvelsene som nybakt mamma? 

Da er Kjerne+Styrke Mamma perfekt for deg! 

Kurset er lagt opp med en gradvis progresjon av styrkeøvelser, for kjernemuskulaturen, hele kroppen og med spesielt fokus på bekkenbunnen. Programmene er utviklet for å gi deg gradvis fremgang. Øvelsene er hentet fra ulike treningsretninger, og nøye sammensatt slik at det skal gi deg optimal effekt. Men underveis gir vi også mulighet for individuelle tilpasninger, slik at du kan få mest mulig ut av kurset. 

Kjenner du at kroppen oppfører seg annerledes etter graviditet og fødsel? Vet du at riktig opptrening kan forebygge lekkasje, nedfall av livmor/blære/endetarm og smerter? 

Dette treningsprogrammet tar for seg hele deg, og bygger kjernestyrken parallellt med at du styrker hele kroppen. Vi tar kontroll på mage og bekkenbunn og trener opp funksjonell styrke. Du vil bli kjent med kroppen din på nytt. 

 
inka00152-2098-Edit-Edit.jpg
Juli_Malmøya-9366.jpg
 

Ønsker du deg smarte treningsrutiner og sterk kropp på 8 uker?

Tren når det passer deg 

  • Du vil trene effektivt og spare tid. 
  • Du vil ha en kropp som fungerer i alle de aktivitetene du elsker å gjøre
  • Du kjenner at bekkenbunn og kjernemuskulatur trenger et ekstra fokus etter du fikk barn
  • Du ser at det er utfordrende å finne tid til trening i hverdagen
  • Du vil ha resultater når du trener
  • Du opplever smerter eller nedsatt funksjon etter svangerskap/fødsel
  • Du vet ikke hvilke øvelser du skal velge for å trene opp bekkenbunn og delte magemuskler
  • Du trenger motivasjon for å starte. Og ikke minst, for å fortsette. 

 
 

Vil du ha en smakebit?

gratis ekspresskurs


 

komme igang med trening etter fødsel

Du kjenner kanskje på at kroppen oppfører seg litt annerledes etter du har fått barn, og har hørt at det er lurt å trene opp bekkenbunnen etter fødsel. I over 15 år har jeg jobbet med nybakte mødre, og jeg har født 3 barn selv. Heldigvis har jeg lært meg mange triks på veien. Klikk her for å lære hva du trenger å fokusere på for å ha suksess med opptrening etter 

 

 

 

FOR kvinner før fødsel

Visste du at man kan forebygge rifter i fødsel med å forberede bekkenbunnen? Last ned videoinstruksjon på selvmassasje av bekkenbunnen, informasjon om hva det er viktig at du ber jordmoren å gjøre under selve fødselen og øvelser som hjelper deg i forberedelsene til fødselen.

 

 

 
 

"Mona er utrolig dyktig og kurset er laget på en sånn måte at man forstår alle de vanskelige tingene! Du forstår hva du skal gjøre og får også knagger på hvorfor du skal gjøre det! Dette er ett kurs jeg vil anbefale til ALLE!! Verdt hver eneste krone! 

/  Susanne solberg  /